onsdag 5 maj 2010

Tävlingsresultatet och vinnare


Fin inspiration helt i min smak!

Jag hade verkligen velat dela ut en storvinst i födelsedagstävlingen idag men då det blev ett allt för magert deltagande får jag nöja mig med att dela ut 3 stycken fina posters i valfri modell (alfabet eller siffror) Inte illa det heller!

Vinnarna blev;

Magnus Fredén (via nätet)

Katarina Wahlman (via butiken)

Kia (via butiken)

Strax kommer Sara och avlöser mig i butiken och jag ska åka hem till man, barn och släkt och fira!

Ps Nu blir det inga fler självupptagna inlägg på ett bra tag, längtar efter att blogga om annat och 40 är trots allt inte så stor skillnad mot 39 har jag idag konstaterat. Sicken tur!
Tur verkar jag ha idag, öppnade mailboxen imorse för att få reda på att mitt tävlingsbidrag har valts ut av en jury och gått vidare. Mer om det längre fram. Ni hjälper väl mig då genom att rösta?


Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!