onsdag 19 maj 2010

Roligt tidsfördriv


Samtliga bilder utom den sista lånade via nätet.
Har den här veckan läst om en och samma sida på 3 oberoende bloggar och jag kände till slut att även jag ville prova på att göra enkla bildmontage. För att prova, klicka här. Jag skapade ett album i Facebook som jag sedan importerade med ett klick och voilà så var montaget klart. Inser nu att bildernas ordning inte slumpades vilket jag nog trodde utan den ordning du lagt dem i din mapp blir också ordningen i montaget.

Min mosaik är helt enkelt ett volangprojekt. Det är volanger mest överallt nu, jag har dock inte riktigt bestämt mig för om jag gillar eller ej. Hade mycket volanger på tidigt 80-tal så det känns lite been there, done that när det gäller volanger på kläder.
Hittade även en DIY här som var oemotståndlig. Volanger på babybodies, vam kan motstå?

Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!