onsdag 5 maj 2010

Tack!

Vilken fantastisk dag jag fick idag!
Vill tacka för alla grattishälsningar som dimpt ner via telefon, sms, bloggen och facebook. Vad söta ni är. Jag känner mig väldigt firad, rörd och glad.

Man skulle kunna tro att jag befann mig i en blomsterbutik just nu! När jag kom hem väntade två otroligt fina buketter, en från Tolles Schnauzer-familj och en från min ena svägerska i norrland med familj. Sara hade med sig blommor när hon kom och avlöste mig och jag har fått en ljuvlig bukett blommor från en av mina stamkunder som kom förbi butiken idag! Helt oberoende av varandra har alla valt rosa blommor i olika nyanser. Nu sitter jag här bland rosor, pioner och flera andra sorter som jag inte kan namnet på, och njuter allt det vackra! Vi har grillat (och suttit ute!) Jag har fått fina paket av barnen och inte bara 1 utan 2 överraskningspresenter från världens bästa Karlsson. Den ena ska jag få uppleva om ca 14 dagar och den andra får jag tydligen inte öppna än på ett tag, den måste sparas, mystiskt! En odefinierad upplevelsepresent från mina två systrar och en mycket uppskattad present av min pappa.
rosa bubbel och tapenadecrostinis


middag ute

kalastårta

Nu kommer jag att sova så sött ikväll och önskar er alla en fortsatt fin vecka.
Kram alla rara ni!
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!