torsdag 6 maj 2010

Månadens blogg


Det är både smickrande och roligt att bli utsedd till månadens blogg. I senaste numret av tidningen Lantliv hittar ni Hemmanet med en kort presentation. Jag som inte ens bloggat i ett år! Jag tycker att det är hur kul som helst och känner att jag har mycket kvar att berätta, både privat och arbetsmässigt. Oändligt många fler bilder att bjuda på har jag också! Hoppas att ni hänger med ett tag till. Vill också passa på att tacka er som lämnar så fina kommenterer, det känns alltid extra roligt att få lite av en dialog när man öppnar sig i blindo. Jag kan ärligt säga att jag redan funnit flera goda vänner och många nya kontakter och har bara gott att säga om bloggandet till den som funderar på att börja.

Nu tar jag min tidning och åker hem. Jag har nämligen över en natt tappat rösten. Försökte en stund här på förmiddagen men inser att det bara blir värre av att viska. Ska lägga mig på soffan med Lantliv och en smoothie. Kanske kan jag utnyttja eftermiddagen åt lite Photoshoppande eller så.

Kramar, Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!