torsdag 6 maj 2010

Någon som vet?



Får ni också idéer i huvudet som inte vill släppa förren ni genomfört dem? Jag har en idé som involverar ett par gamla sortens boxhandskar.

Behöver ett par (alltså 4 st). Vi hade en gång i tiden några superfina i militärgrönt tyg som min pappa och hans bröder haft på 50-talet någon gång. Det verkar dock som om någon lagt rabarber på dem...eller så ligger de nerpackade någonstans hos pappa. De här fina på bilden ovan hittade jag via en nätauktion och de såldes dyrt eftersom de var signerade Ingemar Johansson, det behöver inte de vara som jag vill ha.

Någon som har ett bra tips på var jag ska leta?

Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Ja här kommer ett JÄTTEGRATTIS dagen efter istället=)
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Å jag var hemma hos en kompis häromdagen och hennes man hade två par handskar som hängde framme och jag ville genast också ha! Jag gillade känslan av de slitna handskarna som hängde där. Tyvärr vet jag inte var du kan hitta dem, kanske ringa boxningsklubb och kolla om de har några gamla avdankade som de kan avvara? Förutom de vanliga ställena då som tradera.... Kram! Malin

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!