lördag 1 maj 2010

TÄVLING!


Att fylla 40 är stort och jag vill dela med mig! Ett presentkort värt 4000 kr i min butik, russinnet, står på spel. En viss motprestation krävs dock för att vinsten skall kunna delas ut.

Tävlingsreglerna är som följer;
Under 4 dagar tävlar minst 40 personer om ett presentkort värt 4000 kr. Handla hos russinnet (via nätet eller i den fysiska butiken) för minst 400 kr (inkl frakt à 59 kr) så har du automatiskt en lott till dragningen som sker på min födelsedag, den 5/5.
Handlar du för 800 kr har du 2 lotter.
För att öka dina chanser i lotteriet kan du blogga om tävlingen, och får då i kombination med ditt köp, ytterligare en lott!

Använd bilden i detta inlägg och meddela mig i kommentarsfältet om du bloggat om tävlingen.
Ytterligare 3 personer vinner var sitt tröstpris*.

Du kan handla och deltaga i tävlingen via köp i fysiska butiken (dock ej öppet 1-2/5) samt i nätbutiken med betalsätten kort online samt fakturaköp (betalas inom 14 dagar eller med avbetalningsplan via Klarna).

Så, sprid nu detta snabbt kära bloggvänner, det brinner i knutarna. Minst 40 deltagare krävs för att storvinsten ska delas ut. Även om du inte deltar själv kanske någon du känner kan ha nytta av att vinna? Har du spanat in något i butiken så slå till nu och ta chansen att vinna. Önskar er alla och envar stort lycka till!


* Tröstpriserna går verkligen inte heller av för hackor! 3 lyckliga vinnare för välja sig en fin poster formgiven av duktiga Hanna Backman. Finns som alfabet och siffror, 50x70 cm, värde 199 kr/styck. Delas ut oavsettt antal deltagare.

TÄVLINGEN AVSLUTAD!
Kramar,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    GRATTIS i förskott. Nu ligger inlägg & länk ute på min blogg! Vilket fantastiskt pris du lottar ut Matilda! Oerhört generöst & så mycket fint som finns i din butik... Mmmm.

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Jes ♥ Vita villa vila

    SvaraRadera
  2. Har bloggat lite, facebookat lite, men har inte haft råd att handla :(

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Grattis på din stora dag! Jag var försent ute...att vara med och tävla! Men jag tittar gärna in iallafall.
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag vill gärna vara med o tävla

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!