söndag 30 maj 2010

4 veckor kvar...


Att vara en sk nyfamilj innebär alltid extra mycket planering. I kombination med att jag är egenföretagare och att min man arbetar olika skift blir det ibland nästan övermäktigt. Vi har de senaste veckorna en av våra bilar på verkstan så just nu måste allt planeras in i detalj. Så här i slutet av maj är det ju som bekant extra mycket aktiviteter, en verklig utmaning att få ihop alla pusselbitarna.

När jag gick en hundpromenad möttes jag häromdagen av den här söta handmålade skylten och insåg plötsligt hur nära sommaren står för dörren. Det är nu bara 4 veckor kvar till midsommar! Så mycket som skall avslutas och ordnas med innan vi kan göra ledigt och åka till torpet för att koppla av...

Kram,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hej min vän,

    Ja huj nu går det nog undan till sommarens glada dagar! Härligt och skrämmande, på samma gång!

    Hoppas allt är bra med dig & din familj och att ni inte pusslar allt för mycket!

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!