torsdag 6 maj 2010

Glassigt







Det är ganska mycket som står på torpets önskelista just nu. Snart åker jag och mannen upp utan barn över Kristihimmelsfärd för att måla både övre och nedre hall inklusive golv och trappa. Har inte haft tid att leta efter en gammal balkongdörr och jag tror inte att vi kommer att hinna med balkongen i år. Det finns så mycket annat som känns mer akut som får gå före.

När det så småningom blir balkongens tur måste jag ha Ikeas smarta utomhusstolar i korgstolsmodell. Jag älskar gamla knarriga stolar i rotting men de blir nog ganska snabbt förstörda, den här varianten är så nära man kan komma the real deal tänker jag...
Trasmattan i härligt somriga färger kommer från Åhléns och sorbetbilden som får agera sommarinspiration kommer från Housedoctors vårkatalog.

Kram
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!