onsdag 29 juli 2009

Tävla om smycke!



Tävla med hemmanet och min butik och vinn ett vackert handgjort smycke designat av Elin Sigrén alias SÄGEN . Frågan lyder, vad heter Elins senaste kollektion? Lämna ditt svar som en kommentar till det här inlägget. Om du har en blogg kan du dubbla din chans till ett vackert smycke i silver/porslin genom att länka tillbaka hit med en eller flera av bilderna. Vinnaren utses fredagen den 7:e augusti och får välja en valfri ring eller ett par valfria manchettknappar från butikens sortiment.



Klicka på bilderna för att se smyckena i större format!
Ni som tävlar utan blogg, glöm inte att maila mig er mailadress...

Kram och lycka till!
Matilda K
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

71 kommentarer:

  1. Hej! Kollektionen heter "Dining with Grandma". Jag skulle gärna vilja vinna:)
    Jag heter Jessica och har precis hittat till din blogg och läser med stor behållning.
    Ha en skön dag.

    SvaraRadera
  2. Dining with Grandma heter kollektionen! *håller tummarna för mig själv* Hälsningar Linda L (kund i den fysiska butiken, kikare på webbutiken och läsare av bloggen förstås! :)

    SvaraRadera
  3. kollektionen heter "dining with grandma". Måste passa på att säga att du har en otroligt fin blogg =). jag länkar från min blogg också så jag ökar min vinstchanser =) kram

    SvaraRadera
  4. Kollektionen heter Dining with Grandma, och jag vill gärna vara med och tävla. Tycker att ringen som liknar Stig Lindbergs Berså är helt underbar!

    Länkar från min blogg också!

    SvaraRadera
  5. Kollektionen heter Dining with grandma!

    Har dock ingen blogg längre och förstår inte riktigt hur man lämnar sin mailadress här så bara du ser den?!

    Men om turen skulle vara på min sida så får du väl hojta till så mailar jag dig. Jag tittar ju in här nästan varje dag.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Elins senaste kollektion heter
    "Dining with grandma". Önskar att jag också kunde göra så fina smycken som hon, men det kan jag ju inte så jag hoppas att jag vinner.

    Jag länkar från min blogg!

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  7. Den heter "DINING WITH GRANDMA" är snygg o jag vill gärna vinna!:)så jag länkar också...

    Tina

    SvaraRadera
  8. Hej! "Dining with grandma" är svaret och länkat är det här: http://thisislitengrarightnow.wordpress.com/2009/07/30/en-san-ring-har-jag-alltid-velat-ha/

    Nu håller jag tummarna ända till den 7/8!

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Den tjusiga kollektionen heter "Dining with Grandma".
    Tack för en fin blogg o nu håller jag både tummar och tår.. för en av Elins ringar på mitt finger skulle göra mig så väldans glad!

    Länkar även från min lilla blogg.

    SvaraRadera
  10. Tjingeling .....

    ÄLSKAR detta tänkade att göra något "nytt" av något "gammalt". Bra tanke till Vår miljö.
    Elins kollektion heter "Dining with Grandma".
    Skulle bli sååå glad om jag får äran att vinna.......

    Kram Linda // misslinda@telia.com

    SvaraRadera
  11. Kollektionen heter "Dining with grandma".
    Underbar blogg du har förresten, man blir verkligen jätte glad av att vara här. Mycket härliga färger och fin butik du har i Russinet.

    Kram Anna

    Ja just det jag, jag länkar till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  12. Yes jag är gärna med och tävlar!! Har länkat.
    Dom är ju bara för snygga.
    Dining with grandma heter kollektionen.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  13. Jag är egentlingen ingen bling-bling-människa, men de här smyckena slår an en rejäl ton av gillande i mitt annars så hårdsmältna hjärta.
    Så vackra, och så rätt!
    Ja just det, svaret är: Dining with grandma.
    Och sign me up för dubbla vinstchanser tack, här har nämligen bloggats friskt om din finfina tävling. :)

    SvaraRadera
  14. Åh, man smälter ju alltid av Bersåmönstret, svårt att motstå en så härlig tävling! Har tipsat på Husligheter nu också och rätt svar är Dining with Grandma!

    SvaraRadera
  15. Rätt svar: Kollektionen heter "Dining with Grandma".
    Hoppas på vinst!
    Elin från Umeå

    SvaraRadera
  16. Jag har suktat efter såna här smycken sen första gången jag såg dem... hoppas på tur:-)
    Kollektionen då, Dining with Grandma

    Länkar med bild i spalten på min blogg.
    /Carina (rino)

    SvaraRadera
  17. Dining with Grandma är svaret! Och jag skulle jättegärna vinna :o)

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Den senaste kollektionen heter "Dining with Grandma " Hoppas på tur och känner mig glad för att jag har hittat in till din blogg. Hit måste jag komma tillbaka. Kram

    SvaraRadera
  19. Kollektionen heter "Dining with Grandma". Hoppas på vinst. Speciellt bersåringen hade inte varit helt fel.

    SvaraRadera
  20. Kollektionen heter "dining with grandma", och jag hoppas på tur. Länkar från min blogg också: http://radhustankar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  21. Kollektionen heter "Dining with Grandma".

    Tack för en härlig blogg! Hittade för länge sedan Russinet på nätet och gissa om jag blev förvånad när jag månader efter suktande surfande gick och drog barnvagn hemma i Sundbyberg och insåg att affären som hade allt jag gillar låg tvärs över gatan, det är lycka! Har nu flyttat till söderort o skulle gärna vilja ha en sån fin anledning att besöka butiken igen!! Håller tummarna för mig!

    Jag heter Anette Eriksson o min mail är anette@sematstudio.se

    SvaraRadera
  22. Mitt svar är "Dining with grandma". Mönstret

    SvaraRadera
  23. Mitt svar är: Dining with Grandma

    MVH Sandra Blad (sandra_blad@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. Åj, jag vill jättegärna vara med! Kollektionen heter Dining with Grandma!

    Jag länkar här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/august/vinn-smycke.html

    SvaraRadera
  25. Så klart heter kollektionen Dinning with Grandma.
    Vill gärna vinna en fin ring hos dig. Åsa på www.galanthus.blogg.se

    SvaraRadera
  26. Kollektionen heter Dining with Grandma!
    Det är ju klart att jag vill vinna ;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  27. Hej jag vill gärna vara med och tävla. Kollektionen heter Dining with Grandma :) Jag har länkat i min blogg till dig :) Vänligen Johanna
    http://johannadesign.blogspot.com/2009/08/tavla-om-vackra-smycken.html

    SvaraRadera
  28. Hej! Såklart jag vill ta chansen att vinna ett av de superfina smycken från Sägen. Kollektionen heter "Dining with Grandma". Har tyvärr ingen blogg men läser med glädje din blogg. Jag håller tummarna så hårt jag kan!
    Min mail: acwse@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. "Dining with Grandma" heter kollektionen. Super snygga. Önkar att jag vinner.
    //Eva-Lotta

    SvaraRadera
  30. Dining with Grandma

    Å så fina smycken du gör, hittade hit via en annan blogg :)

    SvaraRadera
  31. Hej! Kollektinen heter Dining with Grandma. Själv heter jag Gabriella :) och skulle bli jätteglad om jag vann!! Min mail: gellahe@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Åh, vilka häftiga smycken! Skulle bli SÅ lycklig om jag vann! Men då måste jag ju förståd svara på din fråga! "Dining with Grandma" heter den senaste kollektionen.
    Mvh Lotta.

    SvaraRadera
  33. Kollektionen heter Dining with Grandma och är helläcker!
    Hälsningar från Västerås
    momi@live.se

    SvaraRadera
  34. Dining with Grandma heter kollektionen som innehåller några av mina absoluta favoritmönster när det gäller porslin. Hållar båda tummarna! /Ann-Sofie
    mail: annsofie.gath@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Dining with Grandma heter serien. Väldigt fin! Hälsningar från Julia i Höstiga Gbg.

    juliahagelin snabelA hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag svarar: Dining with Grandma.

    Jag är alltså med och tävlar :-)

    Annette

    SvaraRadera
  37. Dining with Grandma heter kollektionen.

    /Malin
    mail: malin.bohman1@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Kollektionen heter Dining with Grandma! Vilket gulligt namn, och vilka vackra ringar!

    emidala [at] gmail.com

    SvaraRadera
  39. Kollektionen heter "Dining with grandma". Tänk att något så enkelt oftast är det vackraste!

    sofie_nordin@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. De är underbara och påminner faktiskt om mina egna minnen av "Dining with Grandma".

    Har länkat för dubbla chanser:

    http://evamar.blogg.se/2009/august/ringmanchettknappar-7-augusti.html

    SvaraRadera
  41. Hej! Kollektionen heter "Dining with Grandma"

    Ha en fortsatt underbar vecka

    SvaraRadera
  42. svar: Dining with Grandma
    jag är jätte gäran med
    och tävlar min mail:mathildaros@hotmail.com

    så fin saker underbart att man har chansen att vinna nåt av det kram

    SvaraRadera
  43. Svar: dining with grandma

    Har länkat och vill gärna vinna! :)

    http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-smycken.html

    SvaraRadera
  44. Svar: dining with grandma

    Har länkat och vill gärna vinna! :)

    http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-smycken.html

    SvaraRadera
  45. Jag är med!! Skulle ge Manchettknappar till min bror som snart ska gifta sig :D
    LÄNK;http://lisadoo.blogg.se/2009/august/ringmanchettknappar-7-augusti.html#comment

    SvaraRadera
  46. ååh. så mycket fint att välja på. hoppas nu bara man vinner. svaret är iaf: Dining with Grandma och jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/ring-eller-manchettknappar.html

    SvaraRadera
  47. SVAR: Dining with Grandma LÄNK: http://baxita.blogg.se/2009/august/smycke.html

    SvaraRadera
  48. Svar: Dining with Grandma heter den.

    Som porslinssamlare håller jag tummarna extra hårt i den här tävlingen.

    MVH
    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  50. Dining with Grandma är hennes senaste kollektion och jag älskade rosenringarna.
    En länk har du naturligtvis på min lite annorlunda tävlingsblogg:
    http://chiclady.blogg.se/2009/august/-hemmanet-tavlar-ut-ett-vackert-handgjort-sm.html

    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  51. Åh så fina! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Svaret på frågan är: Elins senaste kollektion heter "Dining with Grandma"! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-ring-eller-manchettknappar.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  52. Hej hittade hit tack vare min sonhustru (Evelinas hus)
    Vad fina bilder du visar blåbär är verkligen russinet i kakan eller?
    Svaret på din fråga är Dining With Grandma om turen är med mig så får min sonhustru vinsten
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  53. Oj - jag ÄLSKAR de där undrebara smyckena så här måste jag vara med! Svar: "Dining with grandma" tror jag visst.

    Håller tummarna hårt.

    SvaraRadera
  54. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  55. Svar: Dining With Grandma

    SvaraRadera
  56. Hej du =)
    Ja den här underbart fina kollektionen heter passande nog "Dining with grandma". Jag är en stor Berså-fantast så det skulle vara fantastiskt att få bära en av de fina Berså-ringarna. Jag håller tummarna och har förståss gjort ett inlägg på min egen blogg http://www.loveandrespect.se

    SvaraRadera
  57. Åh, underbara smycken! "Dining with grandma". Håller tummarna :) Tove

    SvaraRadera
  58. Dining with grandma heter den,
    kul med tävling :)
    //Frida

    SvaraRadera
  59. Dining with granma!

    Bedårande små ting, jag drömmer om en ring.

    SvaraRadera
  60. Dining with Grandma är svaret. Jag hoppas på en vinst! Vilka fina ringar de har!

    sari.hallstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  61. vilka vackra ringar och m.knappar! superfina!
    Elins senaste kollektion heter DINNING WITH GRANDMA
    jag har även länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/august/7-augusti-ring-manchettknappar.html
    kram, clea

    SvaraRadera
  62. Hennes senaste fina kollektion heter "Dining with Grandma". Är gärna med & tävlar så klart!

    Underbarblogg du har också:)

    Kram Anna - dagenskreativa

    SvaraRadera
  63. Vilka vackra smycken! Vinst eller inte, något måste införskaffas! :D
    Senaste kollektionen heter "Dining with Grandma". ;)

    SvaraRadera
  64. Det känns lite fånigt att som 66:e kvinna i raden skriva "Dining with Grandma"... men det verkar ännu fånigare att skrva något annat... Älskar bersåringen.........

    SvaraRadera
  65. "Dining with Grandma"
    Som farmor tycker jag att detta var ett mycket fint namn på en vacker serie av smycken. Känner att mig uppskattad.

    SvaraRadera
  66. Dining with Grandma tror jag kollektionen heter. Underbart med lite nytänkande desig, roligt med infattat porslin instället för med olika stenar i vanlig ordning!
    Tack för en supermysig blogg:)!
    Vänliga hälsningar
    Frida Lindholm,
    lindholmfrida@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Hej!
    JAg vill självklart vara med även jag! Dining with Grandma är rätt svar!
    Länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på; http://Villduvinna.blogg.se/2009/august/ringmanchettknappar.html

    Håller tummarna!
    HA det bra så länge!
    KRAM MAlin (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  68. Så snyggt

    Kollektionen heter Dining with Grandma =)

    Direktlänk till din tävling

    http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/august/ringmanchettknappar-7-augusti.html

    Kramis

    Sosso

    SvaraRadera
  69. Kollektionen heter Dining with grandma. Åh jag håller tummarna hårt, vill så gärna vinna
    Jag länkar hos mig
    kram M

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!