torsdag 9 juli 2009

Äntligen regn!

Nej, jag menar förstås inte att jag vill att det ska komma ännu mer regn!
Är riktigt trött på att titta ut på detta eviga strilande. Mina stackars blommor regnar bort i trädgården och allt står stilla i butiken en dag som denna.

Vill dock tipsa om dessa underbara pekböcker som är nya i butiken. Härliga illustrationer av Camilla Lundsten i bästa retrostil. "Äntligen regn" och "Äntligen godnatt" kommer att följas upp av fler titlar i höst samt finfina posters.

Blöt kram,
Matilda

2 kommentarer:

  1. Vilken cool blogg, hit kommer jag FLER gånger.
    kramis Lila

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Hittade hit från "Hedvig och jag" som tipsat om din fina blogg. Ska bli spännade att följa er renovering av ert underbara torp! Vilka söta böcker, är på jakt efter lite presenttips till vår minsta pojke som fyller 2 snart :-).Kram, Anette

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!