fredag 31 juli 2009

Spöken?



Världens bästa Karlsson kommer från en familj med stark berättartradition och han berättar gärna en spökhistoria eller två. Jag har aldrig upplevt något övernaturligt själv men har träffat flera personer med särskild känslighet. Jag tycker att ämnet är intressant och eftersom jag inte tror på Gud så tror jag gärna på något annat. Jag brukar titta på Övernaturligt och andra liknande program. Mannen sitter gärna med men är något skeptisk.

Hur som helst, bilden ovan är på familjen som en gång i tiden byggde vårt kära torp. Jag måste säga att barnen ser nästan ut som spöken...

Sitter vid köksbordet och spöktimman är slagen, det är kolsvart ute och jag måste erkänna...lite läskigt är det att behöva gå ut på utedasset så här dags!

Kram
Matilda K

Ps Glöm inte min pågående tävling om fint smycke från SÄGEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!