fredag 10 juli 2009

Stilleben


Älskar att fotografera små vardagliga stilleben som i all sin enkelhet är vackra att vila ögonen på...
Det är så roligt att det finns så många härliga loppisar runt om i landet nuförtiden, tänk allt vackert som hamnade på soptippen under 80- och 90-talet när trenden var en annan!

Som tur var handlade min mamma ofta på Myrorna, loppisar och auktioner även då och vissa små klenoder är nu i min ägo. Att jag är svag för prickigt är ju ingen hemlighet och sist jag besökte pappa fick jag med mig en liten kartong med underbart söta prickar!

Kram och trevlig helg!
Matilda K

2 kommentarer:

  1. God morgon vännen,

    Å vad härligt med en låda full av prickar!!! Ser jättemysigt ut!

    Hoppas allt är bra med dig & familjen. Din blogg är precis lika mysig att besöka som din ljuvliga butik! Såg att Russinnet fanns med på internetshoping-tips i Mama! KUL och välförtjänt vännen!

    Kramar Jes ♥

    SvaraRadera
  2. Nämen, titta här - har du gått och blivit med blogg? Vad kul!!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!