torsdag 2 juli 2009

Snälla snälla snälla...


...UPS

Egentligen skulle tapeterna från Cath Kidstone levereras som imorgon och då har vi redan åkt upp till torpet. Idag när jag loggade in på UPS hemsida så ska de plötsligt komma idag, vilken lycka! MEN (med Tony Irvings betoning) eftersom ingen är hemma hos oss kan de inte ställa av försändelsen med mindre än att vi sätter upp en lapp på dörren. Nu har jag via Eniro jagat runt alla grannarna på gatan för att få hjälp med lappen. Chansen att få tag i någon som är hemma den här fina dagen, när alla som är lediga är och badar, är ganska liten. Men till slut så! Nu sitter lappen uppe och jag hoppas att UPS inte redan varit förbi....

Världsliga problem jag vet men jag och nya köket har väntat i flera månader på just de här tapeterna som naturligtvis tog slut i lager några dagar innan jag beställde dem.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!