torsdag 2 juli 2009

Off we go

Tapeter, check
Tapetlim, check
Verktyg, check
Färg, check
Diverse möbler, check
Egen packning, check
Hund och hundmat, check

Då så, off we go. Vi ska köra hela natten. Första sträckan brukar jag få vila eftersom jag kommer direkt efter jobbet. Sedan är det min tur, oftast fram till Sundvall, där pausar vi lite snabbt (kaffe och hunden får sträcka på sig) sedan får min man förmodligen köra resten. Jag har på senare år blivit väldigt kvällstrött så jag vågar inte köra efter midnatt. Dumt att chansa liksom.

Kring halv 4 imorgon bitti är vi framme. För er som inte normalt är uppe så dags kan jag berätta att det är väldigt VACKERT.
Efter helgen kommer nya fräscha bilder på köket som nu börjar ta form. Här några hemska Före-bilder dock.


gamla skåpen från 60-talet (?) numera rivna




söt tapet men hemsk ockragul panel




murrigt golv och snuskigt skafferi




Önskar trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!