tisdag 7 juli 2009

Tapeter tapeter tapeter









...överallt tapeter


En skön långhelg senare och nu sitter kökstapeterna uppe. Det blev precis så somrigt sött och fräscht som jag hade hoppats på!

Förutom att tapetsera köket har vi hunnit med massor av roligt. En riktigt härlig bondauktion på landet, iordningställande av barnens rum, grillning av korv och pinnbröd med mannens familj, pumpen till brunnen är på plats och vi har vatten för att nämna några av helgens bestyr.


Nu kommer jag att bomba bloggen med bilder : )


Kram

Matilda K

2 kommentarer:

  1. Hej vilken fin blogg! Jag kommer gärna tillbaka! Blev lite paff när jag såg att du tapetserat med samma mönster som jag sytt gardiner i till barnrummet. Tyget har jag köpt på stoff och stil.. exakt samma.. Kan det stämma?? Mvh Ida

    SvaraRadera
  2. Tittade in hos S&S nyss, det är ju onekligen VÄLDIGT likt men mig veterligen så säljer dem inte Cath K och hon själv har inget matchande tyg... vi får säga att de fann inspiration helt enkelt? Hmm, kanske skulle köpa lite och göra mig några kuddar till kökssoffan!?
    Kram
    Matilda

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!