fredag 2 december 2011

Torsdagsmingel






Ikväll åkte jag och vännen A in till Gamla stan på mingel med tidningen Tove Älskade Hem som firade sitt namnbyte (fd Tove Hem och Trädgård) De bjöd på goda ostar, rött vin och choklad i supermysiga trånga lokaler. Senaste numret av tidningen och fina rabatter i de intilliggande butikerna. Passade på att köpa en julklapp. Trevligt! Bilderna ovan är från butiken Som Sara.

Ikväll firade vi stora J som nu fyllt 13. Kladdkaka och zipperall stod högt på listan och så blev det.
Nu är jag slut och snart börjar vällingracet. Kan inte fatta att lilla J inte verkar ha en botten. Äter fortfarande 2 ggr/natt och jag har inte sovit en hel natt på 11 månader.
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt trevlig ut.
    Förstår vad du menar, min 12 månaders äter också 2 ggr per natt fortfarande. Jo, man vet att man lever.
    Ha en skön helg
    Jannike

    SvaraRadera
  2. Min treåring åt minst 1 gång per natt tills hon var drygt 1,5 år. Då tog vi striden och gav henne vatten istället eftersom hon inte behövde äta (mer bara en vana). Det tog lååång tid minns jag, säkert 4 veckor, innan hon slutade fråga efter välling på natten. Men därefter sov vi alla mycket bättre:-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!