tisdag 13 december 2011

Det är mycket nu

bild Matilda K

Ikväll firade vi mannen igen eftersom de stora barnen inte var här i förra veckan.
Imorgon ska jag handla julklappar och lämna in hunden på trimning. Skäms över hur han ser ut, värst nånsinn tror jag. Läkarbesök med J, läkarbesök med S, jobb, packning av julorders för russinnet, julbak, öppna förskolan och så lite mer julklappsinköp. Julstädning och packning inför resan upp nästa vecka. Det är resten av den här veckan det och jag gissar att ni alla har det hektiskt, det brukar ju vara så den här tiden. Jag hinner helt enkelt inte med att fotografera eller inspirera och det känns trist. Mest av allt vill jag bara åka upp till Västerbotten just nu men det är ju inte långt kvar så...
Kram alla ni fina!
Matilda K

Ps Fram till imorgon kväll har jag en pågående utlottning på russinnets Facebooksida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!