tisdag 20 december 2011

Sovrummet tar form

Idag sken solen så jag passade på att ta lite bilder. Det börjar kännas lite inbott nu men jag saknar fortfarande nya sängkläder och ett nytt skrivbord.
en av mina ljusstakar blev rosa av bara farten, dekorband från Housedoctor

Slängde ut den gamla sänggaveln och målade med matt väggfärg på en gammal förrådsdörr, har inte bestämt mig om jag blev helt nöjd dock...


lättflirtad men svårfångad, nästan alltid suddig på bild!

den gamla mobilen som jag gjorde när jag var gravid är en storfavorit

nattningspall

Jonathans myshörna



Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Så fint det blev i sovrummet med den nya tapeten ...och allt annat för den delen också!
    Skönt att höra att det finns fler små grabbar som inte alltid poserar i evighet.

    God Jul på er!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir! den där myshörnan är verkligen mysig. Härlig svamp!

    SvaraRadera
  3. Men huuur söt får man bli egentligen. Vilken gullunge du har :-)
    Och vad mysigt det ser ut i hans rum.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!