söndag 25 december 2011

Underbart!






Dagens höjdpunkt var det lilla turen vi tog med sparken på förmiddagen. Jonathan sitter i farmors sparklåda och myser med nya fina lammskinnsmössan som han fick av jultomten. (eller jag menar av Little Jalo´s grundare Marie Sammeli. Tack snälla!)

Resten av dagen har gått i matens tecken. Vi har umgåtts med släkt och ätit och ätit, tittade nyss på stjärnorna på Slottet och slogs återigen av att min mamma var utseendemässigt lik Kim Anderzon. Nu blir det snart upplösningen av en spännande bok och imorgon stiger vi upp tidigt för att bege oss in till stan och hägrande mellandagsrea. De stora barnens julklappspengar bränner i fickorna.
Kram på er,
Matilda K

7 kommentarer:

  1. Åhh vilka fina bilder från eran lilla tur:) God fortsättning...kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kikar in på din blogg för första gången! Är så glad att jag hittade hit!

    Härligt med snön! Det kan jag sakna! Kärleken och en gammal skola på Gotland fick mig att lämna norra Sverige för ö-liv!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning! Stephanie

    SvaraRadera
  4. Åh vilka härliga bilder! Jag saknar snön. Här är det grå,grå,grå. Vilken härlig spark! :)

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder, så idylliskt.
    Ha en fin kväll
    Kram Jannike

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!