måndag 5 december 2011

Mer jul

Idag ett långt och trevligt jobbmöte som inkluderade en Pantone färgkarta, lussebullar och lite surfande på nätet. Ett litet sidoprojekt skulle man kunna säga. Väntar på nya gardiner, mattor och bäddset sen ska jag definitivt dela med mig av lite bilder från sovrummet. Jag försöker komma i julstämning här hemma men det går så där, kanske skulle lite snö hjälpa? Får hoppas det når Stockholm snart...

Mer julinspiration från nätet med en touch av DIY

En blå jul?


Det enkla blir som oftast det vackra


Beskrivningen hittar du här!
Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska kort- min favorit är det med fågeln...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fantastisk rosett! Får kolla upp detta :)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!