söndag 18 december 2011

så illa är det

...snart så!

Nämen det här är konstigt. Vi har tom glömt att elda dagens ljus. Jag tror jag behöver ett miljöombyte för att komma i stämning. Ja så är det. Nedräkningen har nu börjat på riktigt. Barnen har packat sina resväskor och alla paket är inslagna så när som på några sista små. På onsdag packar jag russinnets sista julbeställningar och på onsdagkväll proppar vi in oss i bilen och så bär det iväg! Jag förlitar mig helt på att svärmor och svägerskor har bättre känsla för jul än jag i år och ser fram emot att komma upp till snö och mörker och mys!
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. För första gången så ska vi fira jul här hemma hos oss- supermysigt;) Jag glömde oxå att tända fjärde ljuset igår;( Nåväl vad gör väl det....Kram

    SvaraRadera
  2. haha!! Vilken helt fantastisk bild!! Underbar!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!