onsdag 30 november 2011

yes!


I fredags i förra veckan ringde jag till Finland eftersom jag försökt maila hemsidan med de vackra tapeterna utan att få svar. Fick fatt i en knarrig gammal gubbe som var ute och promenerade. Han bad mig vänligt att ringa upp 15 minuter senare. När jag ringde tillbaka och beskrivit mitt ärende så återstod en en dryg kvarts bokstaverande innan han fått ner min adress. Det hela kändes inte så jättesäkert. Gubben var snäll men hörde knappt vad jag sa och jag som inte kan det där Y som i Yngve fick hitta på mitt egna det blev tex J som i julgran osv Han pratade jättebra svenska och hävdade att han förstod men att linjen var dålig. Det hela var ganska lustigt och innan vi la på fick jag veta att han skulle skicka en tapetrulle nästkommande dag. Eller hur? tänkte jag och döm av min förvåning när jag idag fick en avi att hämta ut ett paket. Som jag tog för givet var till min butik. Inte då, en rulle tapet från Finland. På bara några dagar, det är imponerande! Nu återstår att hitta lite tid att tapetsera på sen så är saken biff och allt så mycket bättre för som det är nu är det väldans kalt i nygamla sovrummet. J har upptäckt vad eko är och hoar så fort vi kliver in i rummet. Ja ni fattar.
Kram på er,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Hejsan,
    vad härligt att tapeten kom fram! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera
  2. Tapeten är verkligen jättefin! Hoppas att vi får se en bild när den är uppe:-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!