tisdag 1 november 2011

oh la la




Vilken dag! Sov bara ynka 3,5 timma i natt. Fick hjälp av S och hennes kompis att passa J idag på förmiddagen när jag åkte in till Bonti. Rasade ihop i en hög tillsammans med J på eftermiddagen och nu sitter jag som i en egen bubbla. Fortsätter mitt bostadsknarkande och flyttade in i huset ovanför ikväll. Tänk att få bo så! Till en spottstyver dessutom. Det kliar i mina fingrar när jag ser alla dessa fina hus och alla möjligheter. Vi har en plan nu även om den är långsiktig så känns det väldigt hoppfullt och lite som världens största karamell att suga på...
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Eftersom vi inte ska flytta än på ett tag la jag inte till som favorit och nu när jag letar hittar jag inte huset...om jag inte minns fel var det visning i helgen som var så kanske är det sålt redan???

    SvaraRadera
  2. Underbart hus!! Nu blev jag nyfiken... :)

    Hoppas allt är bra!
    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!