söndag 20 november 2011

jagmåstegåochklippamig

Usch, det här med ickefrisyren har blivit en enda lång utdragen plåga. Nu har jag tänkt om. Det går inte att göra det jag ville från början vilket var detta

har istället tänk om och snubblade på en frisyr som faktiskt skulle kunna funka nu när allt är uppklippt. Får i såfall ta fram min gamla locktång alternativt fortsätta med att snurra upp håret innan jag lägger mig men det kan det kanske vara värt. Kolla snyggfrisyren. Eller? Å, detta svåra beslut!




Annars flöt helgen på i sakta mak och vi tog det mest lugnt. Jonathan är förkyld igen. Världens bästa Karlsson putsade fönster och jag har mest gjort ingenting känns det som. Har satt samman en önskelista till J som fyller ett år 30 dec. I december fyller även stora J och herr K så det blir en del kalas och många presenter framöver. Har klickat hem min första julklapp (vilket är tidigt för mig) men den kan jag inte visa förrän efter jul. Imorgon ska jag göra nåt spännande men det kan jag inte heller yppa nåt om så...
Kram på er,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Supersnygg frisyr! Go for it!

    Nu blir jag jag ju såå nyfiken. Vad pysslar du med :)

    Önskar dig en fin kväll Matilda!
    Kram Jes

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!