tisdag 29 november 2011

Till salu! (bebis i vinter?)

Ägnade söndagen åt att påbörja att installera oss i nygamla sovrummet. Har inte tapetserat och har inte fått pyntet på plats men vi har tillbaka vårt rum! Vet inte vem som är gladast-vi eller R och S som delat rum sedan i augusti. Har röjt lite i största allmänhet och tänkte passa på att lägga ut en tillsalu-annons utifall någon av mina läsare väntar bebis...

Paketet innehåller;
1 Knappt använd Babybjörn bärsele i svart (originalmodellen, city svart)
2 Amningskudde med av mig ihopknåpat överdrag i vit velour. Endast använd som ligg/sitt stöd.
3 Hoppgunga svart, en riktig höjdare! Fint skick.
4 Babygym Pingu, fint skick.
Värde alltsammans nypris är 2375 kr- Mitt pris för allt 1200 kr!
Bara att maila om du är intresserad!
SÅLT!
Kram
Matilda K

8 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Har fått barnbarn precis så det lät intressant men var bor du?

    Vänligen Petronella

    SvaraRadera
  2. Jag kan skicka inrikes med DHL : )

    SvaraRadera
  3. Ha ha, skulle kunna vara att inlägg från mig. Har precis de sakerna, fast gymet är nu sålt.

    Har inte gjort i ordning lillens rum än så han sover fortfarande hos oss. Dax att ta tag i det nu kanske.
    Ha en skön kväll
    Jannike

    SvaraRadera
  4. Vet du vad det blir för kostnad ungefär?

    SvaraRadera
  5. Petronella, 100 kr för frakten!

    SvaraRadera
  6. Jag hittar inte adressen? //Petronella

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!