tisdag 17 augusti 2010

Ljuv musik

Ännu ett litet nostalgiskt loppisfynd à 10 kr. Jag tror jag hade en liknande när jag var liten, den här borde vara från 70-talet? Bäst av allt, den funkar alldeles utmärkt! Vårt lilla russin får hålla till godo med en rosa speldosa oavsett vad det blir...

Nu till teknikfrågan.
Någon som vet hur/var man kan göra sig en spellista att lägga till i bloggen? Jag har redan en spellista (som det tog mig ganska lång tid att göra btw) på en sida som heter mixpod.com. När jag så slutligen var nöjd och klickade på "get html-code" visade det sig att man inte längre får göra så, dvs lägga ut en spellista med en liten gadget utan man måste omvandla till mp3? Jag blev så besviken att jag lade ner hela projektet men jag kan ändå inte glömma helt och lägga på hyllan. Jag har skapat mig en ny fotoblogg och vill att mina bilder ska accompanjeras av musik för helhetsupplevelse)
Så, snälla snälla...hör av dig om du har tips!

Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Underbar speldosa! Och rosa blir fint till en liten baby, oavsett snopp eller snippa :-)Tycker iaf jag som är en antigenusindleningstant haha... Jag är fullkomligt oduglig på datorer så hoppas du får hjälp av någon vänlig själ här som förstår sig på. Ta hand om dig och magen. Kram! Malin och sjuka Juno...

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte hjälpa dig någonting med din spellista. Där är jag totalt borta! ;-)

    Men jag vill bara säga att speldosan är helt underbar ♥

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!