lördag 31 juli 2010

Ingen bor i skogen



Mannen har "hittat" en ny humorfavorit och jag har missat allt på tv men hittar vissa utvalda klipp på Youtube. Det är inte riktigt min grej med humor. Alltså det lät ju konstigt men om jag ska förtydliga så väljer jag alltid en annan changer före humor när det gäller tv/film. Kan inte sätta fingret på varför, det är ju skönt att få skratta. Jag tror jag skrattar för lite i min vardag. Det finns humor och det finns humor. Jag gillar karaktärer (senast jag gillade något i den stilen var det nog Killinggänget och det är ju väldigt länge sedan) så till min glädje visade det sig att det här gänget (Ingen bor i skogen) också använder sig av udda karaktärer. Ganska skumma sådana. Fascinerande och roligt. I min lilla värld.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!