tisdag 13 juli 2010

En kopp kärlek




Cupcakes, cheesecake, macaroons, bagels och gammeldags float är några av godsakerna som Heidi serverar.


Bakom (inuti) den fyndade gamla radion döljer sig högtalare och en mp3-spelare, smart! 50-tals musik givetvis! Fin bild på Heidi.


En liten alkov med ytterligare sittplatser.








Vi for in till stan tidigt i morse, världens bästa Karlsson lämnade in bilen på verkstaden och släppte sedan av mig och tjejerna. Ett antal plastpåsar senare styrde vi kosan till ett mysigt café som jag blivit tipsad om. Cup of Love är ett riktigt smultronställe. Fantastiska hembakade godsaker och trevlig familjär atmosfär. Heidi har omsorgsfullt fyndat sin inredning på diverse loppisar och skapat en liten oas med skön 50-tals atmosfär. Kolla in bilderna! En av väggarna var dekorerad med svartvita tavlor av kända filmstjärnor och skådespelare, den sista i raden kände jag inte riktigt igen men hörde när Heidi berättade för några av sina andra gäster att det var hon själv på bilden, en rolig detalj! Om, eller när, ni besöker Skellefteå så missa inte detta lilla ställe...
Tack för kaffet!
Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Vilket mysigt Café!
    Ja, vi har babykläder oss på vildänglar så kom förbi och kolla läget! Mvh Pia

    SvaraRadera
  2. Tack! Så fint du skrivit om oss och vilka bilder sen! Wonderful!

    Ha det bra och sköt om er!

    //Heidi

    SvaraRadera
  3. Jag var också dit häromdagen, såå mysigt café, blir mitt favoritställe :)

    /ulla

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!