tisdag 27 juli 2010

Dagsformen



Idag känner jag mig lite som en gammal rostig bil.
Allmänt trött och lite stel i lederna, gissar att det händer en hel del i ligament och på andra ställen i kroppen som har med graviditeten att göra. Hade svårt att komma till ro igår kväll och imorse vaknade jag av att byggnadsarbetarna kastade ner delar av byggställningen runt huset.
Kan inte låta bli att visa de fina gamla bilarna som vi stötte på i skogen på vår långpromenad uppe hos pappa sist. Den undre vet jag inte riktigt vad det är, ser ut som en installation nästan. Blev helt klart nyfiken att glutta under presseningen men det vågade jag inte eftersom gården vaktades av en stor hund...
Idag ska jag luncha med en gammal kollega och vän.
På torsdag är det dags för ultraljud, spännande!
Kram,
Matidla K

1 kommentar:

  1. Jag skrattade inombords när jag såg den nedersta bilden av bilen. Precis så känner jag mig en dålig dag, sliten och gärna med ett skynke över mig, så jag kan gömma mig lite iallafall.
    Sköt om dig Kattis

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!