lördag 26 december 2009

Stilla




Jag vill knappt erkänna det men vi har sovit till fram på förmiddagen 2 dagar i sträck nu. Ibland funderar jag på om jag skulle vakna alls om inga ljud väckte mig? Gammal trötthet tar ut sin rätt och vi njuter av att vara lediga och låta oss bli bortskämda.
Fotograferade svärmors fina broräcken idag. Jag har beundrat stjärnmönstret allt sedan jag kom hit för första gången. Vilket jobb!
Snön fortsätter att stilla dala och barnen tittar för 5:e (?) gången på Titanic på medhavda dvd-spelaren. Céline sjunger "My heart will go on" för full hals.
Min hemlis tar form men jag är inte riktigt redo ännu, jag laddar batterierna!
Kram på er,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Det låter helt underbart skönt, tycker jag!

    SvaraRadera
  2. härligt! vi har det också ledigt och skönt. god fortsättning!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!