lördag 12 december 2009

Inspiration


Ny dag-nya tag.

Sweet Paul heter en blogg med massor av härlig inspiration och finafina bilder att glädjas åt.
Det söta trädet ovan är bara ett exempel på pyssel som bjuds...
Trevlig läsning!

Idag är det lyxlördag och jag ska till stan med alla 3 barnen för att ekipera oss inför julen.
Ihop med tusentals andra snörvliga människor i julruschen vet jag inte om det blir så värst lyxigt men jag kommer åtminstone ut lite!

Kram & trevlig helg på er,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    Hoppas ni klarade er från alla förkylda människor på stan :) och att ni fick en mysig dag!!

    Vilken härlig inspirations bild & tack så mycket för tipset!

    Kram kram Jes ♥

    SvaraRadera
  2. Vad skönt för dig med lyxlördag, men trist för mig- jag missade dig när jag var på russinet idag. :-) Nästa gång kanske.... Hoppas ni hade en lyckad dag.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!