onsdag 9 december 2009

Kalas 2


Igår fyllde mannen år och vi firade med pizza och glasstårta. Det är svårt att komma på bra presenter numera och när man måste komma på till både födelsedag och jul på så kort tid blir det lätt panik. Jag lät rama in ett fint litografi som vi köpte i Skottland. Det har legat i tryggt förvar sin pappersrulle fram tills nu. Nu kan vi titta och njuta och längta tillbaka...
Vad ger ni era män? Tar tacksamt emot tips! Om inte annat så är det kul att höra vad andra kommer på när ens egen fantasi tryter.

Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Jag fick min man att skriva en låååång önskelista nu när han fyllde 40 och där finns det att ta av länge. :) Många olika konstiga whiskysorter, det är en hobby han har. Fast nu ska jag göra en stor canvas av en bild på hans älskade fädernegård som jag tagit.

    SvaraRadera
  2. Jag gav min sambo pappa-ringen förra året, den blev han jätteglad över. Sedan stämplade jag en text på canvas (som jag grundmålade först), texten var från en låt med U2 som var "papparelaterad". I år har jag inte en fisblek aning om vad jag ska ge han, han fyller på söndag :-O så jag måste kika in hit och se omdu fått fler tips. Har du nåt i butiken till en karl på 37 vintrar?

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!