söndag 6 december 2009

Jag hör inget!


Alltså.
Allt jag kan har jag lärt mig själv.
Skulle jag säga i alla fall.
Har inte gått en enda kurs i varken word, excel, photoshop eller annat.
Jag är inte rädd för att testa mig fram. En dator är ju bara en dator, jag menar, den kan ju inte sprängas i luften om jag trycker fel tänker jag.
Nu har jag dock gjort bort mig.

Jag har nämligen lyckats komma åt någon inställning så att ljudet från högtalarna försvunnit helt. Vad göra?
Jag har testat en del på egen hand men utan resultat, hoppas så att någon som läser här är mer bevandrad än jag i detta mysterium?
Kan till och med utlova en belöning till den som kan hjälpa mig!

Kramar,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. men har du kollat nere i högra hörnet vid högtalaren? klicka på den.. eller kolla att det inte glappar i högtalarna.. eller kör du lap top?

    SvaraRadera
  2. Äh jag kan inte sånt heller men om du går in under "start" nere i vänstra hörnet (om du har windows) och väljer kontrollpanelen så kan man göra inställningar av ljudet där.
    Du kanske bara har råkat sänka ner det lite för mycket.
    Inte vet jag, lycka till!

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!