lördag 31 oktober 2009

There is something wrong...



Jag ÄLSKAR att vara uppe först. Att gå ut på utedasset i bara understället med frosten kvar på marken. Att sätta på vatten i emaljkannan på spisen till kokkaffet. Att öppna upp datorn i tysthet. Att komma ikapp livet alldeles för mig själv. Lite surr från en fluga, lite burr från spisen där kaffet är klart.

Jag vill tipsa om en skräckfilm som är lite mer upp-to-date än de gamla filmer som visas på Tv under Halloween.

The orphan. Bästa vi sett på riktigt länge på temat.
Kram
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Så underbart härligt du beskriver din morgon!
    Låter så mysigt, och jag fnissar lite, åt kombinationen utedass och dator... härligt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. låter både mysigt och icke mysigt med utedass.
    OCh kaffe på emaljpanna, låter trevligt Bor du ute på landet utan toalett och allt???

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!