fredag 30 oktober 2009

He´s got the whole wide world in his hands





Idag hade vi besök i torpet av fina V och hans mamma Therese som jag innan bara haft bloggkontakt med. Spännande och roligt att ses irl. Det var lite samma känsla som att träffa en brevvän eller som när man stämde träff via heta linjen på 80-talet (någon som minns den?)
Hur som helst, V var hur go och söt som helst och gjorde en kanoninsats och vi hade jättetrevligt! Förlåt att det blev stressigt, nästa gång får jag se till att ha mer tid!

Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Vilken fyndig text!!
    Mysiga kläder han hade på sig!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Blir så lycklig när jag ser honom på den där bilden att jag blir tårögd.

    Tack Matilda.

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk söt overall!

    Ja heta linjen minns man ju, det var viktigt att inte lämna ut sin rätta identitet. Min kompis gick under det inte så vansinnigt trovärdiga Diana Ross på heta linjen....

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!