tisdag 20 oktober 2009

I längsta laget-vinnaren!



Så roligt med så många tävlanden! Somliga motiveringar har fått mig att småskratta för mig själv. Era motiveringar har varit uppfinningsrika och varierade, kul att läsa. Jag skulle gärna ge er alla vinsten (för alla tycks verkligen behöva den) om jag kunde.
Vinnaren av presentkortet på 500 kr i min butik går till Anna-Lena som lämnade följande motivering;

"... Jag skulle välja den randiga gardinen. Mitt kök behöver nya gardiner omgående.Har haft mina i över 10 år...I längsta laget. Kan inte tänka mig vackrare gardiner att se när jag äter min frukost."

Vill också skicka ett litet tröstpris till Johanna som skrev så här fint;
"... det skulle det nog bli en examenspresent till mig själv nu när jag äntligen blir färdig barnmorska. Kanske ett smycke att ha runt halsen när jag hälsar barnen välkomna"

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Åh, så glad jag blir. Vad snällt av dig.
    Tusen tack.
    Nu ska jag skriva om detta i min blogg och linka till din affär.

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!