måndag 12 oktober 2009

Gott & blandat

Idag har jag haft butiken öppen. Tidigare har jag ju ägnat mig åt att fota, bildbearbeta, beställa varor och göra ärenden på måndagar. Nu är det slut med det, men eftersom de allra flesta av mina kunder är så inställda på att butiken är stängd på måndagar, så har det varit en lugn dag idag. Jag har bearbetat bilder och lagt ut nya varor i webbutiken. Kikade igenom mina bilder från norrlandsbesöket och här kommer en liten blandad kompott...


Höstiga ljuslyktor från Housedoctor.


Finfina disktrasan passar perfekt i vårt torparkök.




Före-bilder från hallen som nu är i stort sett förberedd för målning. I sommar hoppas jag på att hitta en ny och fin balkongdörr. Den som sitter där nu har sett sina bättre dagar.
Kram på er,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Tänk om man skulle ta sig till din butik någon dag... Mitt lokalsinne är ju under all kritik, så har du någon form av tjänst för vilsna kunder - någon utryckningstjänst för sånna som mig som antagligen skulle hamna i någon närliggande skog :)

    Vad ska ni ha för färg i trappen?
    Ha en fin tisdag.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    Mysiga bilder!!
    Hoppas allt är bra med dig & familjen!
    Kram kram Jes ♥

    SvaraRadera
  3. Malin,

    Du är så välkommen så. Mitt lokalsinne är bedrövligt men självklart har du support om du behöver hjälp på vägen. Bara att ringa till butiken så ska jag guida dig vägen fram!

    Kram
    Matilda

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!