tisdag 20 oktober 2009

Bröllopsdag



Idag firar jag och världens bästa Karlsson 2 år som gifta.
Vårt bröllop var familjärt och alla barn var med, båda våra egna och våra vänners.
Bröllopet tog plats i den underbara skärgårdskyrkan i Öregrund och festen efteråt hade vi i den vackra gamla 1800-tals lokalen intill det stormande havet. Vi hade fantastiskt roligt och det är ett minne som värmer hjärtat varje gång jag tänker tillbaka.

Älskade man, du är den finaste och jag är så lycklig att vi har varann!

Din Matilda


2 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen!
    Vad fina ni är!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åhhh,vad fint!
    Vi slog till Las Vegas med Elvis som präst och min mormor sa "Jag trodde han var död" när hon såg korten :)
    Alla kan inte ha koll på läget.....och det var ju en fin tanke att vi skulle ha haft råd med honom (om han hade levt;)
    Kram C

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!