tisdag 13 oktober 2009

No monkeybusiness


Bilden är lånad av min leverantör.
Jag kallar dem för Kompisapor rätt och slätt. Jag räknade ut att jag vid det här laget måste ha sålt uppemot 1000 stycken, kanske fler. En riktig bästsäljare mao. Vore kul att se vart de alla har tagit vägen! Vet att många tjänstgör som barnens favoriter eftersom en del föräldrar kommer tillbaka och köper en till (i fall den första skulle råka komma bort)
Idag är det riktigt kallt i butiken, nu ska jag koka mig en kopp thé.
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Tack du snälla för de orden! De värmde!!
    Förstår att du säljer massor av den gosiga apan...
    Vilken underbar stämning du förmedlade i både bild och text från det röda rummet! Där hade jag gärna suttit med en kopp kaffe nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där är vansinnigt söt, har sneglat på den må du tro ;-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Följer din blogg nästan dagligen och tittar ofta in i din webbutik! Min son är en av dom lyckliga som har en kompisapa och han älskar den! Just nu får den ligga i hans säng och kramas på nätterna, så mysigt att se! Har även köpt en kompisapa till mitt kusinbarn i doppresent, en mycket uppskattad present.
    Tack för en inspirerande blogg och en fantastisk butik!

    Kram Cattis

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!