tisdag 12 oktober 2010

Snart så...

Jag funderar på vad sjutton man har på sig nu när det är dags att byta långkoftan till höstjacka/kappa? Allt jag hittar är  insvängt och med breda skärp? Bilden lånat via nätet.

Tack för rara krya-på-sig hälsningar!

Nu får det vara slut på klagomål från min sida, trött på mig själv liksom.
Har lite mer energi idag och jag planerar ett Ikea-besök inom kort, i fredags hörde nämligen HEMTEX av sig angående vinsten från i somras. Nu gäller det bara att planera så att det blir rätt!

Om 2 veckor ska jag flytta russinnets lager till en alldeles ny lagerlokal på hemmaplan och ser så fram emot att slippa sitta i bilköer över hela stan så fort jag ska till lagret och packa beställningar. Det här med att söka ny butikslokal/ateljé får läggas på hyllan tills dess jag vet vem det är som kommer ut till nyår. Är det en liten med ömtålig mage (som de tidigare 2 som hade kolik) eller är det en liten blivande fotoassistent? Man vet ju inte? Tänk att idag är det "bara" 11 veckor kvar till förlossningen, jag ser verkligen fram emot den och känner mig ganska klar med att vara gravid. Kan ju låta fånigt men då ska man ta i beräkningen att jag faktiskt varit gravid sedan i januari... hade ett missfall i v 8 i våras och blev gravid på nytt innan jag visste ordet av.

Kram på er,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Det kommer bli superskönt för dig! Är det en trevlig lokal?

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!