söndag 28 mars 2010

Rock around the clock



Nästan dagligen får jag höra att det är svårt att hitta fina kläder till små pojkar. Vill tipsa om en skön nätbutik som har hur coola kläder som helst. När mina barn var små älskade jag att handla kläder till dem, då fanns inte internethandeln. Slås av vilket utbud det finns idag att välja bland!


Satte ihop ett kollage för jag gick igång på 50-tals looken. För att komma direkt till butiken, gå in på www.rockefella.se


Till mammorna vill jag tipsa om en fantastisk baddräkt i bästa 50-talsstil som jag hittade här.
Önskar er en fortsatt skön söndag!
Kramar,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket!
    Vad kul att du hittat våran webshop och att du gillar våra badkläder. Vi har även en fysisk butik på södermalm i stockholm, på katarina bangata 33. Hoppas du får möjlighet att kika in någongång! =) Ha en fortsatt mysig söndag.
    Hälsningar / Matilda, Daisy dapper

    SvaraRadera
  2. Åh Rockefella har så fina kläder! Köpte tre plagg av det märket i fredags. Baddräkten kanske är nåt, om man kommer i form till sommaren- inte långt kvar nu! :-) Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!