tisdag 30 mars 2010

Det är något visst med...

textil!
Tyger i vackra färger får mitt hjärta att slå lite snabbare helt enkelt. Min mamma var ju textilkonstnär och behärskade så många olika sätt att uttrycka sig konstnärligt med med tyger. Som liten älskade jag hennes kläder som hon sydde till mig och mina systrar. Som tonåring hatade jag desamma men det hör ju liksom till. Jag beundrar de som kan skapa i tyg, det är liksom lite magi över det.





De här vackra överkasten och kuddarna från Housedoctor föll jag pladask för i höstas men tyvärr kom inte leveransen förren nu i februari (efter att jag bestämt att låta vuxensortimentet utgå). Hur som helst, just nu rear jag ut dem i nätbutiken och vill du fynda något utöver det vanliga, slå till vet jag!

Kram på er, nu är det dags att åka hem!
Matilda K

1 kommentar:

  1. Gudars skymning vad snygga de är! Och överkastet... De där kan väl ungefär ingen motstå?

    Kram! (och ses snart!)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!