måndag 1 mars 2010

Just nu; halvvägs

Tack för era snälla kommentarer angående stövlarna nedan! Jag önskar min tid räckte till att besöka era fina bloggar men just nu är det inte att tänka på, borde inte ens blogga själv...
Jag känner mig ganska komplett nu med röda håret till! Det röda blev inte riktigt som jag tänkt men hej, blir det någonsin det?

Just nu är lokalen ett inferno, vi har kommit ungefär halvvägs skulle jag uppskatta det till. Det luktar starkt av färg och lim och det ligger verktyg och varor och saker som ska fixas på precis varenda centimeter av ytan.
Just nu är nya webshopen klar ungefär halvvägs skulle jag tippa, i vart fall när det gäller själva inmatningen av varor. Designen är klar i huvudsak men alla funktionerna är det inte.

Favorittapeten med cowboys får ge utrymme till söta moln... bilden från igår.
Just nu inser jag att jag inte ätit middag och jag hinner inte handla nåt heller. Thank heaven for 7 Eleven, eller hur var det? Måste jag skynda vidare och känner att jag nästan tagit mig vatten över huvudet, återigen.

Kram,
Matilda K

2 kommentarer:

  1. Men jisses vilken snygg hemsida. Ditt hårda slit lönar sig, kanonfint. Tycker du gör helt rätt. Du är jätteduktig på att fota, dina porträtt på barn är superfina. Kämpa vidare, det här kommer bli succè.

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  2. Wow vilken fin hemsida!!! Hela erat tänk är ju bara så underbart! Det här kommer att bli större än ni anar tror jag!!
    Lycka till!!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!