lördag 20 mars 2010

En riktig solstråle


Idag fick jag bekanta mig med Molly, 2 år. Ett charmtroll av rang, en solstråle och en riktig liten busfia. Medan Molly hämtade den ena efter den andra leksaken och jag knäppte bilder i ett huj hann jag även med att skvallra gamla barndomsminnen med Mollys mamma, tur man är kvinna och kan göra allt samtidigt. Idag har jag det perfekta jobbet!

Efter jobbet åker jag och världens bästa Karlsson upp till pappa på middag i Rosslagen. Kanske blir det ett besök hos favoritloppisen på vägen hem på söndag.

Kramar,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Hej vännen,

    Låter som en underbar dag på jobbet! Härligt för dig Matilda! Jättefin bild på en charmig liten tjeja!

    Önskar dig en toppenvecka!
    Kram/Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!