fredag 28 augusti 2009

Paddor och gräshoppor och Carina Berg

Har precis varit ute på en hundpromenad och slogs av hur vackert det är. Det var varmt ikväll och fuktigt, det susade lite mystiskt i lövträden och här och var satt små orkestrar av gräshoppor* och spelade för glatta livet. Gångbanorna var kraftigt trafikerade av paddor som så snart vi passerade frös till is i ren förskräckelse.

När jag kom innanför dörren hörde jag hur Carina Berg tackade för sin kristall som årets kvinnliga programledare och jag blev så innerligt glad. Henne gillar jag skarpt. Ingen var mer värd. Rätt person vann. GRATTIS!


Bild från SVT och aftonbladet.se

Kram
Matilda K

*Kände mig okunnig på ämnet. Var tvungen att lite snabbt kolla upp. Det som hörs sena mörka sommarnätter är inte gräshoppor utan den gröna vårtbitaren. Hmm, man lär så länge man lever.

1 kommentar:

  1. Jag höll också på henne. Röstade till och med!
    /Jessica Söderlund

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!