söndag 30 augusti 2009

Mässrapport dag 2

Ja, så var sista dagen ute på mässan över och jag känner mig så nöjd.
Nöjd med mina val av varor och leverantörer. Definitivt nöjd på att se så många saker på en gång. Jag blir alltid lite lätt förvirrad (läs mer än vanligt) och får någonstans även lite avsmak på allt det goda. Precis som ett barn på slutet av ett barnkalas kan jag tänka.

Nu kommer i alla fall hösten hos russinnet fyllas med mycket lila, cerise, brunt och andra jordnära färger. En del färgstark kitsch och andra mer hantverksmässiga finstämda produkter. Många fina saker till barnrummet blir det men även en hel del russin till hemmet!
Nu skulle jag vilja göra reset i hjärnan, gå in i ett kalt rum och vänta tills dess att jag längtar efter nya intryck. Lämnar ett kollage med lite av vad som väntas in... hoppas ni gillar!


Kram på er,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!