onsdag 16 mars 2011

Nya kontakter

Tänk vad internet öppnar många dörrar, nya kontakter kan knytas och även om man, som jag gör, sitter nere i vår källare, kan man besöka hela världen med några enkla knapptryckningar. Man kan upptäcka och uppleva så mycket. Lika mycket som det är positivt finns det naturligtvis också en baksida. Ett alltför stillasittande liv leder lätt till en negativ fysisk backlash. (nu fick jag om möjligt ännu sämre samvete över kladdkakan jag bakade igår) Har åtminstone fått in en promenadrutin med hund och vagn direkt efter lunch varje dag.

Två roliga nya kontakter (via internet) den senaste veckan som också boostade mitt ego.
Leverantören till skötbordet Vegga hade hittat hit via google och frågade om de fick låna mina bilder. Nu ligger vårt badrum uppe som inspiration på deras sida.

Ett jätteduktigt frilansteam har hört av sig för ett eventuellt hemma-hos reportage i torpet. Alltid lika smickrande, tyvärr faller det ofta på att vårt torp ligger lite väl långt upp i landet (för vissa) Vi får se...


Man ska se om sitt hus.

Hus-hylla The Dorm från Designonline, finaste tapeten med träd kommer från Ferm Living. Likaså den härligt retroaktiga tapeten med illustrationer av norska Darling Clementine. Finns att köpa hos Favoritsaker.
Kram,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!