torsdag 10 mars 2011

hajen

H och A efter morfar och farfar, Jonathan även kallad HAJen.
I morse åkte min svärmor hem efter att ha besökt oss i en och en halv vecka. Det var så lyxigt att ha henne här, jag fick mycket mer gjort än annars! Har tack vare henne kunnat jobba ikapp men har också hunnit med att ta det lugnt och sitta och prata en hel del. Vi har bland annat pratat dop som blir på mannens födelseort, dock inte förrän i juni. Ikväll kommer min svägerska med man och stannar till på söndag. Jonathan ska få träffa sin andra faster för första gången. Bjuder en bild som jag pysslade med efter att han föddes, kanske blir det en inbjudan till dopet...
Kram
Matilda K

1 kommentar:

  1. Vad fint! Hoppas allt är bra med er! Jobbar ihjäl mig och har knappt läst en blogg på evigheter. Vad fint du gjort i vardagsrummet! Vårigt och fint! KRAM! Malin (med juno & co)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!