torsdag 15 april 2010

Värsta finaste


bild från butiken.
Att jag gillar färg har väl inte undgått någon vid det här laget. I den fina Leandervaggan i butiken ligger värsta finaste hantverket. russinnets egna blommiga bäddset i vintagestil. Med mig från svägerskan i norrland fick jag handvirkade flugsvampsskallror och finaste lilla babypläden i Alpacka.
Ovan vaggan hänger Hosedoctors ugglemobil och i bakgrunden skymtar Hanna Backmans färgfina posters. Tänk vad glad man blir av färg.
Kram,
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Den där vaggan skulle jag gärna ha haft när mina barn var små. Nu får man väl vänta på barnbarn och hoppas att de vill sova i en sådan...

    Ha en solig dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fina skallrorna var och den virkade filten.... nästan så jag önskar mig en liten bebis ;-) Bara nästan....

    SvaraRadera
  3. Underbart! Om jag hade en liten bebis hade jag köpt hela kitet...men min bebis är snart 3 och får förmodligen inte plats i vaggan. //Ida

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!