lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Mitt lyckorus håller i sig och jag njuter av ledighet och solsken, skogspromenader, fågelkvitter, bakning och fotografering. Livet på en pinne. Vill dela med mig av muffins med härligt smetig kärleksmumstopping och en schysst banankaka som passar perfekt till eftermiddagskaffet i solen! Lika uppskattad av stora som små. I eftermiddag ska jag till min syster på påskmiddag och ikväll kommer barnen. Tidigt tidigt imorgon bitti sätter vi oss i bilen för att åka 80 mil uppåt i landet. Återkommer säkert redan innan vi är framme men tills dess önskar jag er alla en riktigt skön och Glad Påsk!







Varm kram,
Matilda K

4 kommentarer:

  1. Åhh kärleksmums ska jag göra i mina fina formar! Måste testa den långa formen också. Det blir ju så fint när man bakar i dessa. Inbjudande bilder du bjuder på.


    Glad Påsk från Linda!

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott det ser ut! Formarna är så fina också...

    Ha en glad påsk!

    Hälsningar Carina

    SvaraRadera
  3. Mumsfillibabba!! Och formarna är ju söt som socker även dom! Ha en skön påsk vecka!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Mums!!

    Vilka fina formar!!!!


    Glad Påsk



    Maliin

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!